Bo-bomb

Ohai thur!
Kan börja med att skriva att filmen var riktigt mysig! Helt okej och folket i salongen var jättehärliga. Ville stoppa ner alla i en låda och ta med hem!

Idag fann jag en liten sak på stan. I ett virrvarr av färg hittade jag den, en söt ögonskuggepalett. 70 spänn kunde jag allt slänga på den. Väl hemma testar jag lite på handen, verkar funka! Testade den dagen till ära. Men den lila/rosa färgen vart mest grådaskig pga den svarta skuggan. Ska testa att ha en ensam för att se om det blir klarare färg. Fin är den i alla fall! Insåg även att jag ville ha lösfransar. Är lika drygt varje gång att få på dom, är ju inte dålig på det, men limmet släpper efter ett tag (?!) Väldigt irriterande, ska köpa nya fransar, bleh.




Lila, rosa, silver, highlighter och någon annan lila ögonskugga - HM paletten
Svarta skuggen - Lumene
Kajal, eyeliner och mascara.





Nya ringar också!


Toodels!

Kommentarer
Postat av: Lotta

så sjukt fin!

2010-11-05 @ 11:27:03
URL: http://lottafredrika.devote.se

Spit it out:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0