Wokning

Idag sov jag alldeles för länge, ska bli spännande att vakna imorgon, bleh. Annars har jag varit ute med föräldrarna och sådant spännande. Nu är det Teen mom-maraton på MTV så det glor jag på. Imorgon är det skola, som för alla andra, men det ska bli slapp som fan, är ju kristi flygare, och är kanske ledig på onsdagen med, om allt går enligt planerna hööhöh. Surt att Lotta åker bort, annars hade det varit party hos henne :(
Och så glömde jag skriva, för någon vecka sen fick jag hem min vinst, hudprodukterna. Har ju inte använt dom så länge, men jag är lite besviken, tycks få sämre hy än innan med dom. Kan ju bero på the female week, men ändå, Neutrogena är bäst <3 Ska skriva mer om det sen när jag fått resultat.
Nåväl, hoppas alla har det fint!


Orkar inte ta bilder med kameran nuförtiden...

Klickable

Kommentarer

Spit it out:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0