Fredag

Hejhej! Idag har är det sjukt varmt ute som vanligt. Haft en mysig dag på stan och åt med brudarna, trots matte nationella som gick sådär. Ikväll ska jag och 1000 personer till åka till Kungsan och gå på Rix FM-festivalgrejen. Ingen av oss gillar musiken men det kan bli mysigt ändå. Annars har jag slängt ut hela garderoben för jag vet inte vad jag ska ha på mig, man vet aldrig vem man träffar. Påtal om det, kryllade av heta dudes utan tröja vid maren idag, dog. Åsa sa hej till en heeeet kille, jag kunde inte säga något som vanligt så jag gav ifrån mig ett svagt "grr" påvägen därifrån som jag hoppas dom inte hörde. Lotta tyckte jag var pinsam :)
Det värsta var att jag såg dom igen på hemvägen, heh, fick lite bråttom hahah... Nu ska jag klä på mig, küss!

Kommentarer

Spit it out:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0