Ohai!

Hellu!

Har pysslat massor i photoshop med min header och bakgrund, som vanligt när jag börjar med något så slutar det i ett kaos som är over the top. Ser riktigt stökigt och jävligt ut i headern, fast jag ändrar det när jag skaffar nyare ps med roligare brushes :) Så! På TV går Notting heeööll, ganska lam film faktiskt, gillar att Hugh Grant är med, föredrar dock Bridget Jones filmerna, best shit ever! Kom på en sak, påtal om lam, ser dumt ut att ha två kameror i headern, haha ibland går inte hissen ända upp, poletten trillar inte ner, hästarna har sprungit ur hagen...
Nä nu, blir det för mycket text här, küss bye!



"Bridget Jone's Diary 2"

Kommentarer
Postat av: Göran G. Johansson

Googla på ps brushes free så hittar du en miljon gratis penslar å behöver inget nytt Photoshop.

2010-03-07 @ 10:42:52

Spit it out:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0