MÖÖH

Denna blippblogg är fan det sorgligaste man skådat. Bara massa korta inlägg som tyder "EHEJ ORKAR INTE SKRIVA ÄR SUR HÖRS!" Orka det... Men tyvärr har jag en sån dag idag med, haha wth?! Blir på så jävla dåligt humör ibland, orkar inte människor, vill flytta ut till min kille som bor ute i skogen och inte träffa en jävel, fan vad skönt det skulle vara! Är astrött men måstemåste plugga till historiaprovet, vill bara sova. Och så MÅSTE jag skriva klart essay innan månadg annars så måste jag offra (KAN DEN JÄVLA IDIOTEN SLUTA ÅKA FÖRBI MED SIN MOPPE/BIL/WHATEVER?!?!???!) min sovmorgon för att få "hjälp" av engelska-läraren. Hell no! Mejlade uppsattsen till mig själv så jag kan skriva på den hos min kille när jag blir uttråkad (han ska ju ha en datorvän där och dom ska leka) lagom praktiskt!

Av någon anledning går min dator skitsegt, eller tror det bara är internet, hoppas. Vill inte rensa datorn, även om det mesta är onödigt skit så kan jag inte släppa det, heh... Fan vad långt inlägg det blev. Nåväl, baaaj!



Chillmusik.

Kommentarer

Spit it out:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0