It's a Disney thing

Har en stor kärlek till Disney (dom gamla filmerna då) Det var det bästa som fanns när jag var liten och jag velade mellan att vara Pocahontas eller Mulan. Jag fick även mitt namn från en Disneyfilm, Sönheten och odjuret, Belle, fast nu heter jag Isabelle då, lät bättre. Fast den filmen tyckte jag var läskig förut, luls.
En del människor förstår inte denna Disney-grej jag har, men det är nostalgi, man måste ha sett det som liten för att förstå, heh.
Iallafall, detta är en av världens finaste slutscener och jag grät till den varje gång när jag var liten, gör jag fortfarande då, heh... Look! För er som inte hänger med så har John Smith blivit skjuten och ska föras tillbaka till England och därmed lämna Pocahontas!



Äh vafan, vi kör en till favorit, Lejonkungen!



Kommentarer

Spit it out:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0