Hair

Tjänare!

Glor på TV, visas "Fyra veckor i Juni" och trots att alla verkar tycka att den är skitdålig så tycker jag att den är lite fin. Polacken är så underbar och härlig. Mja, inte mer att säga om den filmen, halvkollar. (Men Tuva Novotnys hår är det finaste jag sett, så vackert!)

Annars så är det snart dags för en ny header, avskyr den jag har nu, bleh! Imorgon ska jag även färga håret svart, helt då, det blå försvinner. Känns lite sorgligt eftersom jag kämpat mycket med att få det blått, men det känndes nog aldrig helt rätt, ugh. Har en oöppnad burk Midnight blue kvar, hittar inte kvittot (=orkar inte leta) så där gick 70 spänn bort... Om någon vill köpa den så hojta till! Den kan hämtas upp i Stockholm också!

En sak som är trevlig med helsvart hår är att jag nu kan pyssla fritt med dreads, wiho! Letade fram fem påsar fulla med dreads, gröna, blå, vita... Funderar på att ha helsvart men med några gamla vita, vita candycanes och babyblåa.



Mina gamla vita jag hade 2007 (dom ser ju gula ut i öglorna, det är ljuset då), då gjorde jag asfula dreads, ska tupera och värma om dom så dom blir så gott som nya! Och kanske blanda in lite babyblå, blir så starka kontraster annars, kommer sakna det blå... Also needs gummisnoddar!

NEJ! Nu var polacken tvungen att åka för han jobbade svart, i filmen alltså :''''( Sad! Åh, nu är dom med varandra! Grråååter!

Aja, duger bra så, fixar't bloggen ordentligt snart. När jag hittar inspirationen.

Btw, Jag är kär så kär! Love him.

Kommentarer

Spit it out:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0