Cutcutcut

OJSAN! Blev sjukt jävla trött på mitt slitna äckelpäckelskithår, klippte... Själv HEHEH.
Ser väll okej ut, är lagom lent i topparna iallafall, men det blåa ser ju ut som det gör med 5 blekningar på sig... Lägger väll upp bild någon vacker dag.

Nu har jag ett annat problem då, har valt en... outfit.. För imorgon, min skogshuggar skjorta och svart klänning, till det blir det svarta strumpbyxor.
Har bara så svårt att välja skor, vill ju inte se för "normal" ut och sådär då känner jag mig obekväm, vill inte heller se för modebloggar-aktig ut, usch. Funderar över mina svarta tygskor, kängorna som ger mig skavsår eller platåbootsen... Vettefan, grämer mig :( Åååh, kan man inte ha med alla skor och byta under dagen som kändisarna gör under röda mattan...

Byyye!

Kommentarer

Spit it out:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0