Yesterday

Ohai! Mår fan som en kung trots gårkvällen. Den var skittrevlig, mys med klasskamrater, andra klasser och så. Fick fan tre nummer hahha (okej, två var av mina egna klasskamrater, but still!) Vart massor av vattenpipa och trevligheter, alla var glada :) Sen vinglade jag till bilen mamma plockade upp mig i. Väl hemma skulle jag stänga fönstret och råkade ha ner en glasskål, den gick i kras HAHHHA klantigt. Lyckades få en glasskärva under nageln, plockade ut den och trots blodet kände jag ingen smärta, praktiskt. Idag vet jag inte vad jag ska göra, lillasyster ska ha tjejmmiddag eftersom hon fyllt år, vill inte vara här då när det är massa ungar överallt. Men ute är det molnigt och dumt. Vad ska man hitta på? Kan även påpeka att jag har social fobi och har i princip omöjligt för att ringa folk och fråga om dom vill ses, blir nervös och stressad, tics yay! Så antar att jag vill hitta på något själv, ensamvarg som jag är. Påtal om varg så har vi tre shetland sheepdogs hemma nu, tar hand om låtsasfarbrors över helgen. Ska gosa med dom, men dom är lite rädd för mig. Kan jag förstå med mina olika dofter från igår, från typ tre olika vattenpipor hahahah bleh. Nu har jag skrivit för mycket, orkar inte skriva mer. Men om någon där ute vill bli min pojkvän och hålla om mig så hade det varit snällt, saknar en fast punkt. Du får gärna vara svartklädd, gilla Tim Burtonfilmer, att diskutera allt och inget, gilla att göra saker jag vill som att gå på stan, kolla in nya filmer och ny musik. Du ska även vara öppen inför saker, hatar människor som är trångsynta och inte kan flumma. HAH! Känner du igen dig? Komsi! Behöver kärlek.

Kommentarer
Postat av: Lotta

fan vad söt du är med din lilla kontaktannons!<3

2010-06-12 @ 14:11:09
URL: http://lottafredrika.devote.se

Spit it out:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0