Rambling

Idag känner jag mig lite ensam, är ensam hemma. Skulle vara trevligt om en utomordentligt fin pojke kunde plinga på min dörr med en blombukett. Gärna efter jag hunnit gå ner sådär 10 kg, sminkat mig faboulus och har en skitbra hårdag! Glott för mycket på romantiska filmer...

Alldeles strax är det skolavslutning, no fucking idea what to wear! Som vanligt, men det lär bli svart, som vanligt.

Haha tar tid för mig att skriva ett inlägg, hoppar till olika sidor, börjar läsa en serie... wth. Drygt, denna blogg skulle handla lite mer om ytligheter och sådant. Hur jävla kul är det att läsa om min dag? Inte intressant alls, sen gör jag det iallafall...
Ska sitta inne idag och glo på filmer, eller träna, börjar bli en liten boll, ska det inte vara tvärtom när man blivit singel? Anyways. Lär nog komma lite bilder nästa vecka, då händer det en del grejer med klassen, utflykt och sånt, det vill jag ha kort på :) Hejs!


Kommentarer

Spit it out:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0