Ohnoes?

Idag mår jag bra, lite som om jag fått ny energi. Kan ha varit för att jag träffade en fin person igår. Fast lite klurigt är det när man vill något men inte kan för det är inte bra för en, det vet man av erfarenhet. Kan dock inte hjälpa hur jag känner för parveln. Feck.

Anyways, igår var mysigt och så, nu äter jag frukost, det är bra med sånt har jag hört. Vet inte vad jag ska göra idag, vädret är ju sisådär, blåsigt, hade helst myst med en person i hans säng nu, bhuu... Undrar dock hur länge det kommer funka, känns lite självdestruktivt men funkar för stunden. Ska surpla vidare på min dricka nu, kanske gå ut bara för att jag ska kunna använda mina, fina klackskor. Ajöken!



Kommentarer

Spit it out:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0