Hest fest

Ohai!
Kvällen och natten var lustig men så jävla kul! Speciellt på hemvägen hahah...
Gick från sjön med sällskap i form av tre personer, det var fint. Sen skulle jag knyta mitt skosnöre, kunde inte göra det som en normal människa, hamnade på marken istället, oh lord.
Sen träffade vi folk på vägen, helt random! Sen slutade det hela med att en bil hämtade upp mina vänner med en inte så glad mamma i, inte min då, då fick jag panik och sprang iväg. Slutade med att jag fick gå genom stan ensam och ta bussen hem. På bussen var det bara män, stämningen var tryckt. Lättade upp den genom att råstirra på en kille rakt framför mig och flina, haha wtf?! Han gjorde en slags ryckning med huvudet som betydde "sätt dig här jao" Fast då började jag fnissa hysteriskt och skaka på huvudet, sen gick jag av. Hemma hittade jag en godispåse på bordet, la mig med huvudet på bordet och åt, var så jävla hungrig, sen somnade jag ett tag där.
Vaknade imorse i min säng, med sminket på, av sms och att jag var riktigt jävla törstig. Är törstig fortfarande.


Sen kom jag på när jag vaknade att jag var lite ensam, eller, har jättefina, bra vänner. Men jag behöver en kramvän, en fin pojkvän som kan gosa med mig och jag kan vara kär i. Är ovan att vara singel efter två år helt enkelt. Men det löser sig, har ju kudden! hahah... Nu ska jag äta frukost tror jag. Bye!

Kommentarer

Spit it out:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0