Happyfish!

HEEEEJ mina klada små räkor!
Idag är jag glad, jätteglad. Vet inte varför, är bara allmänt nöjd med allt :) Kan vara för att jag fått ett överskott av D-vitamin på senaste tiden, jädra sol.
Och jag älskar sommarskolan! Låter helt puckat men jag tycker matte är kul nu när jag fattar, det bara flyter på och läraren är så fin. Hon ger mig den uppmuntran jag behöver, lika överentusiastisk som jag. Var nära på att be henne klappa mitt lilla huvud och säga att jag var en duktig tjej...

På fredag är det midsommar, längtar som tusan, för jag älskar att fira midsommar i trosa hos min låtsasyster. Då bjuds all släkt in från min låtsaspappas sida. Har nämligen ingen släkt här i Sverige, förutom mina syskon, och lite låtsassyskon och låtsasfarbröder, allt är fejk alltså. Känns lite ensamt ibland, men detta är bra, då känns det som man är i en stor familj. Och det blir skiiiitgod mat, älskar potatis med gräddfil och salladslök (det gröna man har till?) Sen ska jag få grillade majskolvar, aaah! Enda dilemmat är som vanligt kläder. Vad ska jag ha på mig?! Vill vara uppklädd, dock inte för mycket, och inte för tråkig. Har inget mellanting tror jag... Aja, svart klänning it is, sen stajlar jag den hahah, wutevah.

Eh, nu ska jag glo på film eller så, ååh känner fortfarande välbehagskänslan :D Livet e najs!


Kommentarer

Spit it out:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0