Enchanted

Ohaia!
Funderar över min header, ibland avskyr jag bilden på mig, tycker skuggorna får mitt ansikte att se jätteskumt ut och att min näsa ser weird ut. Det gör den annars också iofs. Men den duger antar jag, var sugen på en stilren header. Anyways! Nu kollar jag på Enchanted på TV. Den verkar mysig hitills, lite småkul ibland. Prinsen är a delight haha. Och min inte så hemliga dröm om att börja sjunga på stan och starta en musikal med random människor som kan texten redan, uppfylls i filmen! Och jag gillar att det inte verkar som att huvudpersonerna kommer bli tillsammans, dom har redan var sin partner. Först trodde jag att Giselle skulle charma den stela kostymnissen och ta honom ifrån hans tjej. Men det verkar inte sluta så, men vad vet jag. Spännande! Ler genom filmen :)


Kommentarer

Spit it out:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0