Råttatouille

Stickar som en galning! Jag gillar det, mycket. Kan dock bara sticka rakt, så det får bli halsdukar av allt. Gjorde en på två dagar, den fick sötnos, han vart jätteglad :) Det gillar jag med honom, att han uppskattar små skitsaker. Nu har jag börjat på en ny, den kanske han får när han kommer hem sen, hahah halsdukar i juli...

Är nöjd med tillvaron, skönt att vara ensam hemma, imorgon ska jag nog baka, kanske gyma sen (har ju kort nu, mehehe!) Kan även säga att jag ser resultat av min träning, flat stomach anyone?! Känns extra bra när man har någon att visa den för också, ahhah am I right? Of course.

Ska kolla klart på Råttatouille medan jag stickar, mysigaste filmen ever! de e najs.


Kommentarer
Postat av: Aurelie

Vilken fin blogg =)

2010-07-28 @ 15:21:07
URL: http://musiqismydrug.blogg.se/
Postat av: eminna

fin blogg! :D

2010-07-28 @ 17:46:54
URL: http://eemini.blogg.se/

Spit it out:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0