Knitting


Nu ska ni får höra!
Har blivit med gymkort! Gött, storasyster hade ett på Nautilus, dock hoppade hon av men har fortfarande bindningstid, så då fick jag använda det så det inte går helt åt spillo. Miiket snäll jag tikka! Ska bli fit for fight! Det lustiga med mig är att jag aldrig kämpar inför beach Xår, utan inför höst och vinter istället. Dumt för då är man gömd under tjocka kläder. Nåväl! Klad hest iaf, ska gå på afro-passen och skaka arlse, hahah... uh.

Om någon undrar så har jag stickat hela kvällen, låter kanske inte så kul men är på som fan! Redan gjort slut på ett nystan, funderar på om skiten räcker till en halsduk eller ej, det återstår att se!

Och ja, upptäckte att jag blivit överöst med kommentarer (för mig är det mycket) en del av mig undrar "hur fan hittar man hit?" och resten är glad, spank you all!

Nu har jag skrivit alldeles för mycket, possposs!


Men vafan?!

Kommentarer

Spit it out:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0