Hundattack

Igår fick min låtsasfarbrors hund valpar <3
Dom är så små och otroligt söta, Shetland sheepdogs. Liknar mina hundar jag hade förut. Vi ska få träffa valparna i helgen, kan tänka mig att dom piper och är allmänt supersöta! Fem stycken är dom.

Dock har jag ett trauma från ungdomen angående valpar. När jag var liten var jag och mamma hos en kompis, han var hunduppfödare. I huset var det som en liten borg av grindar och där i var det fullt med små söta valpar, dom var jättefina! Ville gosa med dom så jag fick hoppa ner och gosa, medan mamma gick ut ett tag. Efter en stund tyckte jag inte det var så kul längre, valparna naffsade, hårt, i mina tår, hoppade på mig och det var för mycket, en armé av bjäffsande hår! Jag började gråta och tillslut blev jag upplockad. Fast fem valpar kan jag nog klara av nu, sådär 10 år senare, haha.

Det var en liten avstickare sådär!
Btw, imorgon är han hemma! Hhihihihi klad hest!
Haido!



Kattvalpar <3

Kommentarer
Postat av: Cake

Bloggen är faktiskt inte så jäkla illa, det är mer på bdb. Jag har blockat henne där, och har gjort det ett tag så jag antar att hon läser mig blogg för att fortsätta. :)



SMEW på bdb och kawaiipandan.webblogg.se.

2010-07-22 @ 02:10:14
URL: http://beccababycake.blogg.se/

Spit it out:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0