Chillgrill

Hemma! Varit det sen ett dock, men fick ingen sömn, här sov ingen! Somnade när jag kom hem och vaknade sju istället. Dagen, kvällen, natten och morgonen var iallafall grymt roliga allihop, hade kul, skrattade som fan, rullade roliga saker. Tog hål i örat på exet och dampade. Sen sov jag i någon timme på vinden (omgjord till fina rum då) Vi gick förbi Mikael Persbrandts hus också! Sjukt fint där. Vi grillade, pratade massor om musik, vilket jag inte inte förstår mig på i jämförelse med alla musikelever som var där. Maten var nomnom och folket var kul, sen körde vi "jag har aldrig" hahah fan, drack mer ur glaset än alla andra tillsammans, illa. Roligaste var nog när en random dude frågade om jag ville "följa med upp" haha eh... Nein, tyvärr. Men sen var morgonen bara allmänt jättemysig. Vaknade av att han den fina låg bredvid och viskade saker till mig, prrr (inte den där random duden då!). Stort tack till alla som gjorde det till en bra stund, trots att jag typ inte kände en jävel. Meeen, nu ska jag glo på "Mean Girls", kanske ska ta mig en springrunda sen! Toodels cheezdoodles!



Scary old pic

Kommentarer

Spit it out:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0