Du är som regn

Idag är jag sjuk, snoken rinner och hjärnan är seg som tuggummi. Är ledig imorgon och på onsdag dock, alltid något! Fast på onsdag ska jag vara med på öppet hus i skolan. Ska charma 95:or... Hälsa på! Wendela HebbeGymnasiet!

Annars då, jo, började skratta för mig själv, ibland får jag psykotiska glädjeryck. Kom på hur freaking sweet mitt liv är nu när vissa personer är utanför det. Hur mycket bättre jag har det än dom och att jag kommer slå deras white trash-liv med hästlängder. Har världens finaste pojkvän också, som hjälper mig upp ur snön, fixar lunch på sängen när jag är krasslig och är allmänt bäst! It's all good!
Ska plugga järnet nu! Toodeloo!


Nomnomnom

<3

Bästa låten just nu btw!
Kent – Beskyddaren

Kommentarer

Spit it out:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0