Rambling

Idag har hela dagen gått åt hårpyssel, därav no blogging. Färgat och flätat i dreads, bild kanske kommer!
Imorgon ska jag dra till coola grabben, sen vidare till Sonisphere-förfesten och efter det, åka till Globen och bli upphämtad av familj för att att åka till Gothland. Fullspäckat?! Känner mig lite stressad inför den sista biten, är viktigt att jag är där on time med tanke på båt och grejer. Men vill vara kvar så länge som möjligt... Nåväl! På Gotland blir det jobb och pengar är alltid bra. Då blir det kläder inför en av mina favoritårstider, hösten!

Ska sticka klart halsduken nu så jag kan börja på en ny, blir turkost och grått <3
Cheez!


Audrey <3

Kommentarer

Spit it out:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0