Pretzel

Idag är jag trött. Och lite ensam, saknar en karl. Försöker pigga upp mig med film, får se om det funkar.
Dock måste jag skriva ett "reportage" eller vad man ska kalla det, det jag skrev om igår. Jag är verkligen ingen ordets kvinna, jag komminucerar bättre med bild. Problemet är att jag knappt fick några bra bilder igår. Sen kan det vara svårt att avgöra vilka som duger, vilken stil man är ute efter på dom and so on. När jag väl hade lärt mig hur inställningarna skulle vara för att få dom bästa bilderna så var det redan sista bandet som spelade, och då var jag inte nära...

Ni får ett smakprov, helt oredigerade pics!





Johnossi


Johnatan Johansson

Sådärja, nu ska jag ut någonstans!
Fast... Fan, alla bilder haha.

Kommentarer

Spit it out:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0