Ikväll

Toodeloo!
Idag köpte jag mig en jävla dagbok, den är superfin, dock dyr, så hoppas den ger mig fina stunder. Redan skrivit fyra sidor i den idag, har mycket tankar helt enkelt.
Jag gillar att det blir kyligare för var dag som går, hösten är fin, vintern också, svartklädda vet vad jag pratar om, haha. För varmt i solen för oss. Fast nu kom jag på att det var detta småprat jag skulle skriva i dagboken istället, för det är såååå tråkigt att läsa... Men!
Borde sova nu, ska upp skititidigt imorgon, ska vara på stationen 07.40......punktpunktpunkt
Till el Stockholmo klockan 9 för en rundvandring. Kan bli mysigt! Har ju brudarna med mig, rawr.
Nu knyter vi säcken här, god natt!


Kommentarer

Spit it out:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0