Hairstuff

Idag har jag haft fullt upp! Vilket är lite konstigt med tanke på att jag bara hade en lektion och därmed slutade runt tiosnåret. Drog ner till stan med pinglorna, fick reda på att jag fått min lön (5000, wiho!) shoppade foundation och... Inte så mycket mer, lunchade. Väl hemma skulle föräldrarna åka till Stockholm, hängde på och köpte löshår.

Har spanat in det ordentligt, och måste säga att jag är nöjd redan, trots att jag inte testat dom än (har inpackning i håret och är dreadslös) först var det sjukt billigt, 450 kr för 45 cm långt. Funderade dock på att köpa två paket, men det blev ett. Tänkte att det säkert bara var en futtig meter hår. Men nej fan, det var två hela meter! Sjukt mycket alltså för det priset, äkta hår och allt. Och kvalitén verkar rätt bra, håret är riktigt mjukt och glansigt. (Man har ju hört lite sisådär om Taj Mahal då) Sen köpte jag clips också, syr på dom nu. Hoppas på att bli vacker! Nu ska jag skölja ur inpackningen, kanske blir det bilder på håret senare :)

Kommentarer
Postat av: Storasyster

5000 kronor för 1 veckas jobb är svinbra! :| avis

2010-08-30 @ 21:07:21
URL: http://madous.blogg.se/

Spit it out:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0