Chitchat

Hallå mina små kycklingar!
Kan meddela att jag definitivt, officiellt är riktigt singel nu. Vart lite strul men det ordnade sig. Så, känner du dig manad till att bli min bättre hälft, tveka inte att plinga på! DO IT NAOW!

Annars då, lustig dag med ett halv sorgligt slut, men sånt löser sig. Vart uppringd av exet och jag höll han matsällskap, rätt trevligt det med. Det var det lustiga då, det sorgliga orkar jag inte ta nu. Men vänner kan man aldrig få för mycket av om man säger så, och jag fick en väldigt fin vän, trots att jag hoppades på mer, dock gäller det ett annat ex, haha... Men jag deppar inte alltför mycket. Snart börjar skolan igen = nya möjligheteeeeer! SMSade lite med Vieru och nu känns allt finnemang!
En rolig sak, imorgon ska vi hälsa på farbrors hundvalpar igen, vi ska kanske köpa en eller två av dom, om vi gör det blir jag jätteglad! Trots att det är ett stort ansvar, men tänk, små valpaaaar!!! <3333
Ska nog glo lite på någon random serie på datorn eller sova, måste komma in i rytmen!


Gammal, onödig bild, men låt gå!


Kommentarer

Spit it out:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0