Ze good stuff

På lördag ska jag till Stockholm, mamma ska ta mig till en lakritsfestival. För mig med mitt passionerade förhållande till godis så är jag mycket förväntansfull, provsmakningar utan dess like! Därför blir jag nervös när jag ser folk som skriver om det på bloggar osv. Det kommer bli mycket folk, trångt, jag kommer få slå mig fram och bita kärringar i ansiktet för att få något. Näe fan! Här ska det tas med styltor (aka platåskor) så jag blir ännu längre än jag redan är, rädds mig! Ska var där tidigt, vägrar stå ute i kylan och snön (det snöar som fan här vet ni!) Detta skall bli spännande, förväntar mig blåmärken efteråt, annars var det inte värt det!


Kommentarer

Spit it out:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0