Tidsfördriv

You know...
att jag vill ha
- Något gott att mumsa på
att min senaste kyss - Var sorglig, hej då-puss från älskling
att jag inte gillar - Dig
att min bästa vän är - Har ingen bästis
att min första riktiga kyss - Minns jag inte... Eller jo! Den var trevlig och så.
att jag avskyr när folk snackar - Om politik, blir aldrig bra
att kärlek är - Jättefint, men samtidigt skitjobbigt
att jag gillar att - Pilla navelludd
att jag alltid kommer att - Vara en tuff brud i lyxförpackning
att jag är förälskad i - Jonas
att sist jag grät var -  Idag, jävla emo
att min mobiltelefon är - Pumpamobilen!
att när jag vaknar på morgonen - Är jag trött
att innan jag går och lägger mig - Tittar jag på TV
att idag har jag - Kollat på 16 and pregnant, avsnitten visas äntligen på mtv.com!
att jag just nu tänker på - Min älskling.
att i kväll ska jag - Sova
att i morgon kommer jag att - Sova ännu mer, kanske fundera på SO-läxan. Undrar om jag har andra läxor att göra... Minns inte
att jag hoppas - att jag inte har läxor jag glömt att göra under lovet, inte haft några alls...

Kommentarer

Spit it out:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0