Pâques

Ibland finns det saker jag grämmer mig över, som idag. När jag kommer hem så ska jag leta efter mitt påskägg, när jag ser bilder på andras, fulla med sura nappar, choklad, ja, lösviktsgodis. Så inser jag att, min mor (som prompt tror att svenskar gör så) säkert har stoppat ner "härligt" påskgodis, skum, dragé, sånt som jag inte ens tycker är särskilt gott. Varför ska man äta det som inte är särskilt gott bara för att det är format till harar? Ugh, dom borde satsa på godare påskgodis som inte är av skum. Fast trots detta så är min mamma söt som försöker! Håll i er, dennna resa will be conntinued!



Tvi tvi!                       Oui oui! <3

Nu ska jag väcka Jonas, är 11 grader ute, måste ut,schkööön!

Kommentarer

Spit it out:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0