Ohai!

Hemma nu!
Sovt hos pojkvännen, lämnade honom vid Arlanda express. Sen skulle jag leta efter svarta gummisnoddar på Häst och hund, men dom hade inga svarta, blev arg, hade tre blåsor under fötterna och var hungrig. Hon i kassan verkade helt borta så orkade inte fråga när dom får in nya.

När jag väl kom hem efter ett tag, så tänkte jag. "Känner mig lite uttråkad, ringa grabben, ja!" Sen kom jag på att han var på flyget till Hamsterdam... Fick nyss ett sms om att han var framme. Saknar honom redan, hoppas han äter mycket hagelslagen (något sånt betyder strössel på holländska, dom gillar sitt chokladströssel där)

Kom dock på att jag missade Desperate housewives igår..... punkt punkt... Hittar inte avsnittet någonstans, can't take this!
Orkar inte skriva mer, har krämpor efter ryggsäcken jag bar i högklackat... Bye!

Kommentarer

Spit it out:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0