Oh snap!

Morsning allihopa!
Dricker en ny juice mamma köpte igår, en lustig blandning av, äpple, apelsin, mango, kiwi, passionfrukt, banan och något mer. Hade inte det var koncentrat så hade det nog varit ganska nyttigt...

Har inte så mycket att göra idag, saknar älskling. Det är ganska konstigt för man saknar ju inte varandra så fort man inte är med den, men när den åker utomlands så man knappt kan nå personen. Då saknar man!

Så, har inga planer för idag, kanske ska cykla lite, bra med motion och känner för det. Det är kul ibland. Motioncykel då, min utomhus-cykel blev ju stulen (I curse you and your family, mothafukaah!)

Näe, inte mer att tilläga, förutom att jag hittat en mysig goth-serie från 90-talet, okej som tidsfördriv, man måste backa bakåt för att fortsätta läsa historien, tror jag.

http://www.writheandshine.com/


Läs och ha det trevligt, jag vågar mig inte ut efter bi-attacken...
Hej då!


Juice! Och nyvaken tjej.

Kommentarer

Spit it out:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0