Mjaou

Ey! F'låt för min borta-het. Men igår var jag på psyk och sen hos pojkvännen. Och näe, är inte psykstörd, inte därför jag går dit. Skulle kolla upp mina tics och så trodde dom jag hade aspergers så jag har gjort massor av tester, fick resultatet igår. Diagnosen blev Kronologiska motoriska tics. Sen hade jag en del tecken på ADHD men för lite för att kalla det det, koncentrationssvårigheter och en bit social fobi, bär tydligen på mycket ångest oro och ilska. Great! Men jag var även smart, eller, över medelvärdet. Så det var väll okej ändå, sen myste jag med älsklingen min, han är så fin och jag är jätteglad över att han är hemma igen :)

Annars så kollade jag min mail, hade fått ett från något hudgrejiomojs, tydligen hade jag vunnit en tävling jag inte minns att jag varit med i. Ringde mamma och hon hade svarat på frågor och skickat i mitt namn. Så nu har jag vunnit hela hudvårdsserien från "Demons and Angels" och biobiljetter. Hudkrämerna och det är riktigt fina och specialliserade för ung hy så det ska bli spännande, random att jag kollade in dom typ igår haha...


Snice, har redan läppglanset dock, det luktar myyys.

Kommentarer

Spit it out:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0