Klad hest!

Jag är glad! Faktiskt, jag har bra vänner, folk som bryr sig, människor som är roliga. Personer som vill umgås med mig så mitt schema är mer fullspäckat än någonsin. Man inser inte hur mycket man missat när man är tillsammans med någon!

Idag har jag haft Engelska Nationella prov och jag gick till skolan helt naken! (Utan smink då, hihihiihi buschei) Tänkte sova nu men blev pigg! Ska väll äta lite tårta och chilla, runt fyra måste jag vara i skolan igen och vara med på öppet hus, ska bli spännande, får en cool Wendela Hebbe T-shirt, luls. Nåja, ha en så fin dag allihoppa! Idag är vädret strålande och jag är det också, inuti :)


Från Dokumentären "A complete history of my sexual failures" Handlar om en kille som intervjuar sina ex om vad han gjorde fel i förhållandet. This is so sad! Men jag önskar jag kunde göra likadant.


Kommentarer

Spit it out:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0